МЕТОДИЧНИЙ РЕСУРС ДЛЯ РОЗВИТКУ ЧУТТЄВОЇ СФЕРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА ЕТАПІ ЯКІСНИХ ЗМІН У РОЗУМІННІ ІДЕЙ СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ (1943-1984 рр.)
Анотація
Чорна В.В. Методичний ресурс для розвитку чуттєвої сфери молодших школярів на етапі якісних змін у розумінні ідей сенсорного виховання (1943-1984 рр.). З метою з’ясування методів навчання сприймання учні школи І ступеня у період 1943-1984 рр. у статті було проаналізовано рекомендації для вчителів початкових класів з різних предметів. Визначено, що змістовими лініями розвитку перцептивної сфери особистості є: формування сенсорних еталонних уявлень про зовнішні властивості предметів та опанування певних способів обстеження об’єктів сприймання. Найпоширенішими для розвитку в учнів сприймання визначено загальнодидактичні методи навчання – словесні, наочні та практичні.
Ключові слова: сенсорне виховання, учні початкової школи, словесні методи навчання, наочні методи навчання, практичні методи навчання.
Литература
Програми восьмирічної школи на 1961-1962 н.р. I-IV класи. – К.: Рад.шк., 1961. – 287 с.
Програми початкової школи. – К.: Рад. шк., 1955. – 217 с.
Процвів В.І. Образотворче мистецтво: навч. посіб. / В.І.Процвів, М.А.Кириченко, К.В.Щербатова. – К.: Рад.шк., 1978. – 158 с.
Пчелко А.С. Основы методики начального обучения математике / А.С.Пчелко. – М.: Просвещение, 1965. – 375 с.
Ригина Г.С. Уроки музыки в начальних классах / Г.С.Ригина. – М.: Просвещение, 1979. – 160 с.
Рожкова Е.Е. Изобразительное исскуство в начальной школе: из опыта работы учителя / Е.Е.Рожкова. – М.: Просвещение, 1980. – 96 с.