ПОДОЛАННЯ ДУХОВНО-МОРАЛЬНИХ ПОРУШЕННЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ І ШЛЯХИ ЗАПОБІГАННЯ ЇМ
Анотація
У статті актуалізовано проблему духовно-моральних порушень учнів початкових класів. Проаналізовано наукові дослідження українських і зарубіжних науковців стосовно теми. Визначено основні чинники, що зумовлюють духовно-моральні порушення дітей. Розкрито найефективніші засоби подолання духовно-моральних порушень і запобігання їм: розповідь, роз’яснення, етична бесіда, метод наочно-практичного впливу – приклад, а також позакласна робота з учнями. На підставі аналізу підходів до вивчення проблеми обґрунтовано актуальність духовно-морального виховання й важливість знаходження найефективніших засобів подолання духовно-моральних порушень учнів початкових класів, а також запобігання їм.Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.