ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ТЕОРІЇ І ПРАКТИКИ ПІДГОТОВКИ ШКОЛЯРІВ ДО СОЦІАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ ВЧИТЕЛЯМИ-ПРЕДМЕТНИКАМИ
Анотація
Дюжикова Т.М. Історико-педагогічний аналіз теорії і практики підготовки школярів до соціально-професійного самовизначення вчителями-предметниками. У статті зроблено аналіз існуючих теорій соціально-професійного самовизначення особистості у науковій літературі. Узагальнено педагогічний досвід надання вчителями-предметниками допомоги учням старшої школи у їхньому соціально-професійному самовизначенні.
Ключові слова: соціально-професійне самовизначення, профільне навчання, вчитель-предметник.
Литература
Лернер П.С. Чи туди приведе ідея профілізації старшої школи? / П.С.Лернер // Завуч. – 2004. – № 6. – С. 14-24.
Сериков В.В. Формирование у учащихся готовности к труду / В.В.Сериков. – М.: Педагогика, 1988. – 192 с.
Павлютенков Є.М. Моделювання в системі освіти (у схемах і таблицях) / Є.М.Павлютенков. – Х.: Основа, 2008. – 126 с.
Кузнєцова Н.В. Соціально-професійне самовизначення учнів під час вивчення соціально-гуманітарних дисциплін: автореф. дис. На здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.02 „Теорія і методика навчання і виховання” / Н.В.Кузнєцова. – Єкатеринбург, 2003. – 22 с.