ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ПИСЬМА ЛІВОРУКИХ ДІТЕЙ

  • Т.В. Фефілова
  • Н.В. Маслова

Анотація

Фефілова Т.В, Маслова Н.В. Проблеми організації навчання письму ліворуких дітей. У статті розглядаються ефективні форми роботи з ліворукими дітьми, які забезпечать покращення навчання їх у школі, підготують їх до „дорослого” життя, допоможуть виявити неповторну індивідуальність дитини.

Ключові слова: лівша, ліворукість, проблема навчання ліворуких дітей, переучування.

 

 

Литература

 

Богомолова Н. Особливості навчання письму ліворуких дітей / Н.Богомолова // Студентський науковий вісник ТДПУ. – Тернопіль, 2004. – Вип. №9.– С. 100-102.

Зубік Н.В. Підготовка ліворукої дитини до навчання письма / Н.В.Зубік // Початкове навчання та виховання. – 2005. – №16-18. – С. 38-53.

Лобода В.П. Ліворукість – не проблема / В.П.Лобода // Наука і суспільство. – 2002. – №9-10. – С. 32-33.

Національна доктрина розвитку освіти // Освіта України. – 2002. – 23 квіт. (№33). С.4-6.

Цепова І.В. Готуємось до уроків навчання грамоти (письмо). 1 клас / І.В.Цепова. – Х.:Вид-во «Ранок», 2008. – С. 126-129.


Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Т.В. Фефілова
старший викладач кафедри початкової освіти Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького
Н.В. Маслова
студентка ІV курсу соціально-гуманітарного факультету Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького
Номер
Розділ
Статьи