QUO VADIS?: ТРАНСГРЕСІЯ СУЧАСНОГО ІНСТИТУТУ ОСВІТИ

  • Денис Александров

Анотація

На основі постмодерністського, культурно-історичного та критико-раціоналістичного підходів проаналізовано сутність і особливості трансгресивних зрушень сучасного інституту освіти. Особливу увагу приділено процесам «зламу й виходу за межі» традиційного розуміння освіти, зміст якої все більше наповнюють квазіраціональні ознаки, експірієнтивні аспекти, своєрідні «досліди-межі» (experience-limite). У контексті філософії освіти М. Фуко розглянуто роль сучасної системи освіти в суспільстві, її призначення, проблемні зрушення в ментальному сприйнятті освіти, що нерозривно пов’язані з питаннями статусу, змісту й генезису сучасного спеціаліста.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-10-22
Номер
Розділ
Статьи