ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК УЧИТЕЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ В КОНТЕКСТІ АНТРОПОЛОГІЗАЦІЇ ОСВІТИ

  • Іван Аносов
  • Тетяна Станішевська

Анотація

У статті визначено професійно важливі якості та вміння сучасного вчителя, здатного працювати в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа». Виявлено складники та з’ясовано умови ефективного управління процесом особистісно-професійного розвитку вчителя. Акцентовано, що антропологічно спрямований процес особистісно-професійного розвитку вчителя Нової української школи сприяє вдосконаленню гуманістичного світогляду, складниками якого є: органічна орієнтованість на кожну дитину; визнання антропологічних цінностей як пріоритетних; формування ціннісного ставлення до дитинства; визнання й органічне прийняття гуманістичних цілей виховання; орієнтація виховання на взаємодію, діалог, партнерство дорослого й дитини; усвідомлення того, що успішно виховувати можна тільки за умов взаємної поваги.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-10-22
Номер
Розділ
Статьи