ФІЛОСОФСЬКІ ЗАСАДИ СИСТЕМНОГО РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ СТУДЕНТІВ ІНЖЕНЕРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Анотація
У статті розкрито філософські засади розроблення педагогічної системи розвитку творчого потенціалу студентів аграрних університетів – майбутніх інженерів. Висвітлено результати філософського осмислення техніки, технічних систем, їх взаємодії з людиною та навколишнім середовищем в аспекті відповідальності науковців, інженерів, виробників і споживачів, обмежень і ризиків технічної творчості, а також наслідків автоматизації всіх рівнів, зокрема діяльності штучного інтелекту без участі інженера. На основі аналізу принципів філософії науки і техніки обґрунтовано низку підходів до формування інженера інноваційного типу.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-10-22
Номер
Розділ
Статьи