КОМПЛЕКСНИЙ АНАЛІЗ ПОРУШЕНЬ ПИСЬМА У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

  • Лариса Журавльова

Анотація

У статті проаналізовано основні підходи до проблеми порушень письма у дітей. З’ясовано, що класифікації дисграфії у логопедії та нейропсихології мають різноманітні підходи та принципи, на основі яких визначається провідний критерій і, власне, ґрунтуються ці класифікації. Зауважено, що попри спроби застосування клініко-психологічного підходу, у логопедії насамперед розглядають зовнішні прояви дисграфії і проводять симптоматичну корекцію писемного мовлення. Наголошено, що визначення причин порушень вищих психічних функцій є неможливим без нейропсихологічної діагностики. Розкрито сутність комплексного аналізу порушень письма у дітей молодшого шкільного віку.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-10-22
Номер
Розділ
Статьи