ФОРМУВАННЯ ПРИРОДОЗНАВЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ

  • Валентина Мелаш
  • Ірина Щербак

Анотація

У статті обґрунтовано педагогічні умови формування природознавчої компетентності в учнів молодшого шкільного віку з затримкою психічного розвитку, зокрема, у процесі інтенсивної педагогічної корекції під час екологічних екскурсій. З’ясовано, що в основу природознавчої компетентності молодших школярів з затримкою психічного розвитку покладено взаємозв’язок трьох факторів – емоційно-позитивного ставлення до природи, знань про природу, діяльності дітей у природі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-10-22
Номер
Розділ
Статьи