Фонетична компетенція майбутніх перекладачів: особливості формування.

  • Тетяна Гурова
  • Тетяна Рябуха
  • Наталія Зіненко
  • Наталія Гостіщева

Анотація

У статті порушено питання навчання перекладу у світлі компетентнісного підходу. Розкрито зміст поняття «професійна перекладацька компетенція», її соціокультурний і лінгвістичний складники. Доведено необхідність цілеспрямованого формування фонетичної компетенції майбутніх перекладачів у процесі навчання усного послідовного перекладу. Схарактеризовано відмінності між рідною та іноземною мовами на всіх рівнях фонологічної системи, а саме – на рівні звуку, наголосу та інтонації. З’ясовано труднощі формування фонетичної компетенції (зокрема звернено увагу на інтерференційні впливи рідної мови) і окреслено шляхи їх подолання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-10-23
Номер
Розділ
Статьи