РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ В УЧНІВ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ
Анотація
У статті розглянуто соціальний досвід як джерело врегулювання суспільного життя, встановлення якісно нових стосунків між людьми та групами. Визначено особливості набуття учнями соціального досвіду в умовах школи, необхідність отримання ними навчальної інформації в поєднанні з інформацією, пов’язаною з особистісним становленням. З’ясовано, що настанови, які дитина отримала в освітньому закладі, впливають на усвідомлення нею мотивів власної поведінки, оцінок і самооцінок. Спираючись на той факт, що школа є осередком, де відбувається самовиховання в напрямі, бажаному для суспільства, визначено критерії, показники та рівні сформованості соціального досвіду в учнів підліткового віку, а також завдання, які має ставити перед собою педагог для підвищення рівня сформованості соціального досвіду в учнів.