АНАЛІЗ НАУКОВИХ ПІДХОДІВ ДО КЛАСИФІКАЦІЇ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ЯК ОСНОВА РОЗКРИТТЯ ЗМІСТУ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШОГО МЕДИЧНОГО СПЕЦІАЛІСТА
Анотація
У статті проаналізовано поняття «компетентність» у вітчизняній і зарубіжній психолого-педагогічній літературі. Розглянуто чинні міжнародні нормативні документи у сфері освіти, спрямовані на впровадження компетентнісного підходу. Здійснено аналіз ключових компетентностей в освіті країн Європи (Бельгії, Австрії, Нідерландів, Фінляндії, Німеччини) й виділено ключові компетентності в рамках програми TUNING. Визначено ключові компетентності сучасного фахівця на підставі досліджень вітчизняних і зарубіжних педагогів. На основі аналізу наукових джерел систематизовано зміст понять «компетенція» і «компетентність», запропонований вітчизняними й зарубіжними науковими експертами.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-10-24
Номер
Розділ
Статьи