Формування ціннісної свідомості студентів в полікультурних умовах педагогічного університету

  • Ірина Баранцова, Аліна Рутковська

Анотація

У статті  розглянуто  вплив полікультурного  середовища на формування  ціннісної  свідомості у студентів  педагогічного  університету. Показано,  що  практика  життя в громадянському  суспільстві, функціонування  його  інститутів–  це взаємозв’язок, який спирається на ті чи інші  цінності.  Доведено,  що громадянське суспільство– це місце, де студенти  педагогічного  університету можуть вільно висловлювати свої думки та  погляди  на пропозиції  та  стратегії, розроблені  урядом  та  адміністрацією університету;  місце,  де влада  може звертатися  до студентів  з конкретними питаннями; місце, де проєкти, що передбачають участь студентів у них,  а також в інших громадських організаціях, розробляються,  контролюються та оцінюються. 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2020-02-12