Досвід реалізації компетентнісного й особистісно-орієнтованого підходів до викладання синтаксису в умовах становлення нової української школи
Анотація
У статті розглянуто реалізацію компетентнісного й особистісно-орієнтованого підходів до навчання на рівні синтаксису через кваліфіковану підготовку студентів-філологів; проаналізовано праці як з лінгвістики, так і з методики викладання синтаксису; систематизовано мету й завдання такого навчання в умовах реформи вищих і загальноосвітніх навчальних закладів; зроблено аналіз сучасних навчальних програм і підручників«Українська (рідна) мова», які ґрунтуються на компетентнісному й особистісно-орієнтовному підходах до викладання або навчання синтаксису; запропоновано огляд власне стилістичних завдань (вправ) відповідно до рівнів складності: стандартний, академічний і професійний; підбито підсумки реалізації Концепції«Нова українська школа» на уроках синтаксису в середній школі та на заняттях у вишах.