Методологічні основи формування міжособистісного спілкування учнів молодшого шкільного віку в умовах інклюзивної освіти
Анотація
Статтю присвячено проблемам сформованості методологічного супроводу системи інклюзивної освіти в Україні. Проаналізовано основні філософські погляди та психолого-педагогічні технології, що стали підґрунтям для впровадження практики інклюзивної освіти в провідних країнах світу. Висвітлено погляди представників екзистенціоналізму та біхевіоризму на людину та її буття, з огляду на інклюзивне навчання. Наголошено на необхідності формування міжособистісного спілкування учнів молодшого шкільного віку в умовах інклюзивної освіти. Обґрунтовано застосування системного підходу в процесі формування міжособистісних взаємовідносин учнів. Підкреслено важливість організації інклюзивного навчання на основі моральних цінностей.