Досвід проєктування дуальної системи підготовки фахівців культурно-дозвіллєвої сфери і рекреації: організаційно-методичні аспекти
Анотація
Підвищення вимог на сучасному ринку праці до кваліфікації фахівців різних галузей зумовлюють необхідність упровадження дієвих форм практико-орієнтованої організації навчального процесу у вищій школі, серед яких особливий інтерес сьогодні становить дуальна освіта. Проєктування програмно-цільових орієнтирів і обґрунтування комплексу нормативно-документальних, науково-теоретичних, організаційно-технологічних передумов реалізації проєкту впровадження елементів дуальної системи освіти в процес професійної підготовки фахівців культурно-дозвіллєвої сфери і рекреації, на думку авторів статті, забезпечить інтеграцію науки, культури, освіти та виробничих особливостей різновекторного культурно-дозвіллєвого педагогічного процесу; активізує мотивацію студентів щодо набуття високого рівня кваліфікації та можливості успішного працевлаштування; підвищить їх професійну мобільність і конкурентоздатність на ринку праці; сприятиме адаптації майбутніх фахівців до мінливих умов сучасного культурно-дозвіллєвого середовища.