Досвід проєктування дуальної системи підготовки фахівців культурно-дозвіллєвої сфери і рекреації: організаційно-методичні аспекти

  • Наталія Гузій, Олена Тадеуш

Анотація

Підвищення  вимог  на  сучасному ринку праці до кваліфікації фахівців різних  галузей  зумовлюють необхідність  упровадження  дієвих форм  практико-орієнтованої організації  навчального  процесу у вищій школі,  серед яких особливий інтерес  сьогодні  становить  дуальна освіта.  Проєктування  програмно-цільових  орієнтирів  і обґрунтування комплексу  нормативно-документальних,  науково-теоретичних,  організаційно-технологічних  передумов  реалізації проєкту  впровадження  елементів дуальної  системи  освіти  в процес професійної  підготовки  фахівців культурно-дозвіллєвої  сфери і рекреації,  на  думку  авторів  статті, забезпечить  інтеграцію  науки, культури,  освіти  та  виробничих особливостей  різновекторного культурно-дозвіллєвого педагогічного  процесу;  активізує мотивацію  студентів  щодо  набуття високого  рівня  кваліфікації  та можливості  успішного працевлаштування;  підвищить  їх професійну  мобільність і конкурентоздатність на ринку праці; сприятиме  адаптації  майбутніх фахівців до мінливих умов сучасного культурно-дозвіллєвого середовища.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2020-02-12