Теоретико-методологічні засади експериментального дослідження мовленнєвого розвитку молодших школярів із дисграфією

  • Журавльова Лариса

Анотація

У статті  проаналізовано теоретико-методологічні  засади оптимізації  корекційної  роботи з молодшими  школярами із дисграфією.  Зазначено,  що мовленнєвий  розвиток  дітей молодшого  шкільного  віку з труднощами формування письма або його порушенням залежить від організації  ефективного корекційно-педагогічного  процесу в закладах  загальної  середньої освіти,  удосконалення  якого доволі  актуально  й повинно ґрунтуватися  на  певних фундаментальних наукових засадах.  Розглянуто  позиції вчених  різних  галузей  щодо парадигмального  підходу, конкретизовано  поняття «парадигма», «підхід».  Здійснено аналіз  філософської, психологічної  і педагогічної літератури,  який  дав  змогу пояснити  проблему  дослідження з погляду  поліпарадигмального підходу.  Наголошено  на тому,  що поліпарадигмальний  підхід  як складник  стратегії  комплексної роботи  з мовленнєвого  розвитку молодших школярів  із дисграфією теоретично  не розроблено. Підкреслено  пріоритетне поєднання  двох  освітніх парадигм–  антропологічної  та гуманістичної.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2020-02-12