Візуалізація як невіддільний аспект навчання студентів немовних спеціальностей англійської мови

  • Наталія Зайцева

Анотація

Статтю  присвячено дослідженню  характеристик сучасних  засобів  візуалізації та їх  потенціалу  в процесі навчання  студентів  немовних спеціальностей  іноземної мови.  З’ясовано  причини необхідності  підготовки студентської  аудиторії  до продукування  самостійного аналітичного  повідомлення в майбутній  професійній діяльності.  Проаналізовано сприйняття  студентами наявного  візуалізованого контенту  провідних видавництв  світу,  типового для  навчальних  комплексів з англійської  мови, розроблено  поетапну стратегію  лінгвістичної підготовки  студентів  до опрацювання  графічної інформації.  Висвітлено передумови успішного введення  засобів  візуалізації в аудиторну  навчальну діяльність  під  керівництвом викладача.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2020-02-14