Візуалізація як невіддільний аспект навчання студентів немовних спеціальностей англійської мови
Анотація
Статтю присвячено дослідженню характеристик сучасних засобів візуалізації та їх потенціалу в процесі навчання студентів немовних спеціальностей іноземної мови. З’ясовано причини необхідності підготовки студентської аудиторії до продукування самостійного аналітичного повідомлення в майбутній професійній діяльності. Проаналізовано сприйняття студентами наявного візуалізованого контенту провідних видавництв світу, типового для навчальних комплексів з англійської мови, розроблено поетапну стратегію лінгвістичної підготовки студентів до опрацювання графічної інформації. Висвітлено передумови успішного введення засобів візуалізації в аудиторну навчальну діяльність під керівництвом викладача.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2020-02-14
Розділ
Статьи