Реактивація категорії «провідництво» в царині національної освіти

  • Лисаков Сергій

Анотація

У статті  на основі  методології  та методів  історико-педагогічних досліджень  висвітлено  процес повернення  до  вжитку автохтонних  понять «провідництво» та«провідництво в освіті». Визначено соціальну та едукаційну  місію  провідництва в історичному  минулому  та в сучасній  національній  освіті. Опрацьовано великий за обсягом матеріал  щодо  генези  поняття «провідництво  в освіті». Презентовано  матеріали,  що свідчать про посилення соціального  запиту  на провідницьку  місію  педагогів та управлінців.  Розкрито механізми  реактивації  цього феномену.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2020-02-14