Труднощі у вивченні англійської мови україномовними студентами

  • Опир Мар’яна, Панчишин Світлана, Добровольська Світлана Львівський національний аграрний університет

Анотація

У статті розглянуто основні труднощі, з якими стикаються українські студенти в процесі вивчення англійської мови як іноземної. Висвітлено специфічні граматичні проблеми, зумовлені радикальними відмінностями між англійською та українською мовами. Проаналізовано основні та допоміжні частини мови, а також визначено причини виникнення проблем у процесі вивчення англійської мови. З’ясовано, що одним з основних аспектів, який необхідно враховувати під час вивчення іноземної, зокрема англійської мови, є порівняння її принципових категорій зі специфічними категоріями рідної мови студентів – української. Серед найбільш складних категорій для вивчення, на думку українських студентів, в англійській мові можна виділити фонетику, граматику й стилістику. Доведено, що для вивчення граматики доцільно використовувати когнітивно-комунікативний підхід. Для отримання цілісного уявлення про спільні та відмінні характеристики граматики англійської та української мов насамперед потрібно порівняти морфологічні особливості обох мов, урахувавши специфіку частин мови, зокрема іменника, прикметника, дієслова, а також допоміжних частин мови. Визначено чинники, що забезпечують успіх в оволодінні іноземними мовами: висока мотивація студентів, уміння організувати послідовну самостійну роботу з мовним матеріалом із залученням усіх наявних джерел, наполегливість, позитивне та оптимістичне налаштування, а також усвідомлення особистої відповідальності за результат. Підкреслено, що сучасний прогрес технологій, зокрема й технологій викладання, може значно спростити оволодіння будь-якою іноземною мовою, а тому це питання потребує подальшого вивчення.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2020-11-29