Реалізація рефлексивного навчання англійської мови

  • Галина Матюха, Наталя Гостіщева, Тетяна Харченко МДПУ імені Богдана Хмельницького

Анотація

Статтю присвячено вивченню переваг рефлексивного навчання в процесі оволодіння студентами англійською мовою. Схарактеризовано рефлексивні моделі, запропоновані зарубіжними дослідниками, що містять певні закономірності вдосконалення освітнього процесу. Основними етапами циклу рефлексії визначено аналіз, розмірковування, оцінка чи самооцінка та зміни методичних стратегій і тактик для модернізації викладання. З’ясовано особливості реалізації рефлексивного підходу, що виявляються у відповідній організації освітнього процесу, спрямованого на формування й розвиток у студентів професійних умінь і навичок. Перевагами використання рефлексивних моделей в навчальному процесі є те, що вони дають викладачу певний алгоритм дій, який допоможе мотивувати студентів до вивчення англійської мови, адаптувати навчальний матеріал до сучасних вимог, розвивати у тудсентів критичне та креативне мислення. Одним з стріунментів реалізації рефлексивної практики є мовне портфоліо (мовний портфель) – набір робіт студента, що виконані ним самостійно і зібрані протягом певного періоду часу для створення більш повної картини його прогресу у сфері вивчення англійської мови. Рефлексивне навчання дає змогу студентові усвідомити свій рівень, а викладачу – переосмислити свою методичну стратегію таотримати очікувані результати.  

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2021-09-22