Формування іноземної граматичної компетентності студентів
Анотація
У статті розглянуто міжкультурний аспект викладання іноземних мов загалом та формування граматичної компетентності студентів з іноезмної мови зокрема. Висвітлено культурологічні підходи до викладання іноземних мов (соціокультурний, лінгвоетнографічний, лінгвокультурологічний, етнографічний, багатофункціональний та міжкультурний). З’ясовано, що міжкультурний підхід є найбільш доцільним у пресоіц реалізації міжкультурної освіти іноземними мовами, оскільки віддзеркалює сучасні вимоги до їх викладання та дає змогу студентам оволодіти лінгвістичними знаннями й набути комунікативних навичок разом з кполмексом культурних знань. Необхідність поєднання викладання граматики іноземної мови з льктурологічною інформацією підтверджується численними прикладами з англійської та української мов.