Упровадження формувального оцінювання учнів в освітній процес початкової школи

  • Світлана Дубяга, Тетяна Фефілова, Юлія Саєнко МДПУ імені Богдана Хмельницького

Анотація

У статті акцентовано на тому, що впродовж багатьох років шкільна оцінка була знаряддям ранжування учнів. Зазначено, що у зв’язку зі зміною концепції сучасної школи розпочато впровадження нових підходів до оцінювання навчальних досягнень: відтепер оцінка має слугувати для аналізу індивідуального прогресу та планування індивідуального темпу навчання кожної юної особистості. Розкрито сутність поняття «формувальне оцінювання», яке ґрунтується на положеннях дитиноцентричної педагогіки. Схарактеризовано форми, техніки, методи формувального оцінювання та способи їх використання на уроках у початковій школі. Наголошено на важливих елементах формувального оцінювання – самооцінюванні й взаємооцінюванні.  

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2021-09-23