Стратегічні функції соціально-педагогічного супроводу іноземного студента: діагностична та комунікативна
Анотація
У статті розглянуто сутнісні характеристики діагностичної та комунікативної функцій системи соціально- педагогічного супроводу іноземних студентів. Виявлено, що діагностична функція сприяє виконанню студентом моніторинго- аналітичних дій, що дають змогу розглянути причини культурного шоку в овпноцінному спектрі й однвочас з’ясувати першопричини формування певної проблеми. Підкреслено, що найвищий рівень ефективності діагностичної функції досягається за мову застосування об’єктивного, суб’єктивного та проєктного підходів. Обґрунтовано значущість комунікативної функції як фундаментального елемента міжособистісної взаємодії. Доведено, що під час адаптації необхідно враховувати важливість виникнення комунікативної тріади: «іноземний студент – студент приймаючої країни», «іноземний студент – іноземний студент», «іноземний студент – представник місцевої громади».