Шляхи виховання смисложиттєвих цінностей підлітків в умовах євроінтеграційного поступу України
Анотація
У статті порушено проблему створення педагогічних умов, необхідних для виховання смисложиттєвих цінностей підлітків у процесі євроінтеграційного поступу України. Доведено, що педагогічні умови як цілеспрямована система роботи зумовлені викликами часу та зацікавленістю суб’єктів виховного процесу в підвищенні ефективності виховної діяльності освітніх закладів з метою виховання смисложиттєвих цінностей підлітків. Визначено педагогічні умови виховання смисложиттєвих цінностей підлітків у євроінтеграційному поступі України: гуманізація виховного середовища; упровадження особистісно орієнтованої технології виховання смисложиттєвих цінностей у підлітків; доцільне використання змісту, інтерактивних форм і методів виховної роботи; підготовка педагогів до виховання смисложиттєвих цінностей підлітків у взаємодії з батьками. Презентовано методичне забезпечення процесу виховання смисложиттєвих цінностей підлітків. Розкрито практичне значення статті для подальших досліджень зазначеної проблематики, організації виховної роботи закладів загальної середньої освіти, а також для підготовки майбутніх педагогів.