Тема дослідження як результат розвитку успішного розв’язання психолого-педагогічної проблеми

  • Світлана Кириленко ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»

Анотація

У статті здійснено аналіз теоретико-методологічних засад організації проведення дослідно- експериментальної роботи в закладах загальної середньої освіти. Розкриті механізм і порядок виконання інноваційної освітньої діяльності, проведення експерименту всеукраїнського та регіонального рівнів у закладах загальної середньої освіти, а також вибору теми дослідження як передбачуваного результату успішного розв’язання психолого-педагогічної проблеми. Показано, що забезпечення інноваційної діяльності вимагає глибокого вивчення теоретичних питань, удосконалення освітніх практик у закладах освіти, а використання інтерактивних технологій сприяє співпраці, порозумінню між учителем і учнем, дає змогу реалізувати особистісно орієнтоване навчання та виховання. Схарактеризовано дослідження освітніх проблем, виокремлено його фундаментальні, прикладні, теоретичні та емпіричні принципи. На основі перелічених принципів розроблено вимоги, яких необхідно дотримуватися в психолого-педагогічних дослідженнях.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2022-11-13