Розвиток інформаційно-комунікаційної культури особистості майбутнього педагога та її значення для роботи в умовах воєнного стану

  • Алла Кожевникова, Маргарита Воровка Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Анотація

Актуальність проблеми розвитку інформаційно-комунікаційної культури особистості педагога та її значення для роботи в умовах воєнного стану визначається потребою у впроваджені в освітній процес інноваційно педагогічних додатків. Відповідно, метою статті є теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка розвитку інформаційно-комунікаційної культури та впливу інноваційних педагогічних додатків на підвищення якості навчання здобувачів вищої освіти і їх значення для роботи в умовах воєнного стану. Для реалізації мети було використано комплекс методів: теоретичний аналіз і синтез, узагальнення, зіставлення, що слугували вивченню наукових джерел інноваційних педагогічних технологій; емпіричні методи (анкетування, бесіда, інтерв’ювання, спостереження, експертне оцінювання); статистичні методи дослідження, що допомогли з’ясувати ефективність інноваційних педагогічних додатків під час викладання дисципліни «Педагогіка» та їх вплив на освітній процес здобувачів вищої освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2023-03-04