Використання тестових завдань як засіб реалізації зворотного зв'язку на уроках англійської мови в старшій школі

  • Галина Матюха, Тетяна Приходько Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Анотація

У статті розглянуто сутність поняття контролю іншомовних знань, навичок і вмінь учнів, визначено види і функції контролю. Проведено аналіз досліджень українських і зарубіжних учених з порушеної проблеми. Основну увагу приділено зворотному зв’язку як провідній функції реалізації контролю успішності учнів на уроках англійської мови. У статті описано тестові завдання як засіб реалізації функції зворотного зв’язку контролю успішності старшокласників з англійської мови, визначено вимоги до складання тестових завдань, правила їх розробки, схарактеризовано чотири рівні тестування учнів, описано валідність, визначеність, надійність, практичність, легкість використання, прогностична цінність як необхідні властивості тестів, зазначено переваги та недоліки тестування учнів старших класів на уроках англійської мови.  

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2023-06-08