Основні напрями роботи з формування просодичного компоненту мовлення у дітей з дизартрією

  • Людмила Таган Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Анотація

У статті надано коротку характеристику основних складових просодичного компоненту мовлення (висота, сила, тембр, і мелодико-інтонаційні: темп, ритм, пауза, логічний наголос, мовленнєве дихання). Зазначено основні напрями роботи з формування просодичного компоненту мовлення у дітей з дизартрією (розвиток сили голосу; розвитку тембру голосу; розвиток діапазону висоти голосу). Наголошено на необхідності вивчення особливостей складових просодичного компоненту мовлення у дітей зазначеної категорії для здійснення корекційно-логопедичної роботи. Визначено деякі характеристики мовлення (темп, ритм, паузи, логічний наголос, інтонація). 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2023-06-08