Формування комунікативної компетентності як складової фахової майстерності педагога-музиканта

  • Лариса Мержева, Ганна Врубель Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Анотація

У статті розглянуто сутність комунікативної
компетентності педагога-музиканта у дисциплінах
диригентсько-хорового циклу як інтегративної якості, яка
дозволяє найефективніше здійснювати професійно-
педагогічну діяльність; визначено необхідні комунікативні
здібності педагога-музиканта, виокремлено складові
комунікативної компетентності й етапи її розвитку в
структурі поняття «професійна компетентність
майбутнього педагога-музиканта». Визначено специфіку,
розроблено модель і педагогічні умови формування
комунікативної компетентності майбутнього вчителя
музичного мистецтва. Запропоновано структуру
готовності майбутніх педагогів-музикантів до розвитку
комунікативної компетентності здобувачів вищої освіти,
яка включає змістову, процесуальну та рефлексивну
компоненту. Названо першочергові та другорядні
педагогічні умови, необхідні для фахової підготовки
майбутнього педагога-музиканта, які забезпечують його
готовність до розвитку комунікативної компетентності,
визначено важливість практичної підготовки, діалогічної
взаємодії та рефлексивних методів навчання.
Насамкінець, наголошено на тому, що комунікація
майбутнього педагога-музиканта з учнями засобами
музичного мистецтва, трансляція їм власного досвіду
художньо-педагогічного спілкування сприяє розвитку
комунікативної компетентності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2023-11-16