Формування екологічної компетентності на заняттях з англійської мови через використання засобів інтерактивних технологій

  • Тетяна Коноваленко, Юлія Саєнко Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Анотація

У статті розглянуто актуальну проблему впровадження
інтерактивних методів на заняттях з англійської мови,
завдяки яким кожен студент має можливість зануритися
у співробітництво, продуктивне спілкування, планування
власної навчальної діяльності, а також у атмосферу
критичного мислення. У процесі добору доцільних форм
і методів формування у здобувачів екологічної
компетентності необхідно враховувати такі чинники як
сутнісна специфіка екологічного виховання; новітні
підходи до розробки і впровадження педагогічних
технологій та інноваційних форм і методів навчання,
зовнішні чинники інтеграції вітчизняної системи освіти в
європейський освітній простір; сучасні реалії вітчизняної
вищої педагогічної освіти тощо.
Авторами доведено, що важливу роль у досягненні
оптимальних результатів формування екологічної
компетентності майбутніх вчителів відіграють
правильно підібрані форми, методи та прийоми
інтерактивного навчання, наприклад: методи «Хмара
слів»; стратегія «Fishbone»; прийоми критичного
мислення (дерево рішень або асоціативний кущ та інше)
створення лепбуків, скрайбінгів та QR-кодів тощо.
Зроблено висновки, що забезпечення синтезу знань з
педагогіки, психології, екології, англійської мови та
інших освітніх компонентів буде сприяти формуванню
екологічної компетентності студентів ЗВО на заняттях з
англійської мови.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2023-11-16