Підготовка викладача математики у контексті сучасних суспільних викликів
Анотація
Статтю присвячено проблемі підготовки як викладача
математики, так і педагога в цілому, у перспективі
сучасних суспільних викликів. Увагу зосереджено на
входженні вітчизняної вищої освіти у зону європейської,
що означає зміну поглядів на підготовку сучасного
викладача як особистості, здатної працювати в умовах
швидкоплинного розвитку та змін. Підготовка педагога
нової формації передбачає реформування й оновлення
всіх структурних ланок. З огляду на цей контекст, авторами
акцентовано увагу на загальних тенденціях розвитку
освіти, з позиції принципів глобалізації та інтеграції.
Звернено особливу увагу на кризу освіти – складне і
об’ємне поняття, яке ніяк не тотожне розпаду і регресові,
але є каталізатором вищеозначених явищ. В публікації
проаналізовано напрямки реформування освітньої
системи та базові принципи (демократизація освітнього
простору, варіативність освіти, регіоналізація освіти,
інтеграція різних типів навчальних закладів для
забезпечення безперервності системи освіти, глобалізація
та інтернаціоналізація освіти через адаптацію
національної системи до світових освітніх систем).