Проблемно-ситуативні завдання як ефективний засіб формування іншомовної комунікативної компетентності старшокласників

  • Юлія Надольська, Оксана Котенко Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Анотація

У статті розглянуто формування іншомовної комунікативної
компетентності старшокласників крізь призму використання
проблемно-ситуативних завдань на уроках іноземної мови.
Обґрунтовано роль проблемно-ситуативних завдань,
застосування яких на уроці підвищує мотивацію та
зацікавленість учнів до вивчення мови, стимулює їхню
комунікативну активність, ініціативність, самостійну
мисленнєву та мовленнєву діяльність, розвиває асоціативне
мислення, мовне чуття і темп мовлення. Виконуючи такі
завдання, учні акцентують увагу на важливих морально-
етичних, суспільно-політичних проблемах, шукають відповіді
на злободенні питання сучасності. Здійснено моделювання
педагогічних ситуацій, які допомогли виокремити основні їх
види, компоненти, прийоми, методи та етапи роботи.
Наведено приклади проблемно-ситуативних завдань різного
характеру, які впливають на пізнавальну активність учнів на
уроці та мотивують до вивчення іноземної мови.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2023-11-16