Міжкультурна компетентність в контексті аксіологічного підходу до навчання
Анотація
У статті представлено нове розуміння компетентнісного підходу в
сучасній освіті, аналіз існуючих точок зору вчених на предмет
дослідження сутнісних і структурних компонентів міжкультурної
компетентності, а також визначено компоненти міжкультурної
компетентності у контексті аксіологічного підходу.
У науковій студії наведено визначення міжкультурної
компетентності кількома українськими та зарубіжними науковцями,
описано їхні характеристики та особливості в контексті
аксіологічного підходу.
Наголошено, що потреба в міжкультурній компетентності
зумовлена глобалізацією сучасного світу, а також потребами
педагогічної науки в пошуку ціннісних орієнтацій і нового
світогляду, потребою в набутті компетентностей, які забезпечують
виживання в новому світовому просторі.