РОЛЬ ТОЛЕРАНТНОСТІ У ФОРМУВАННІ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

  • Валентина Ляпунова, Ірина Негрій Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Анотація

У статті розглянуто важливі аспекти
взаємозв’язку між толерантністю та
формуванням національної ідентичності у дітей
старшого дошкільного віку в умовах сучасного
українського суспільства. Досліджено роль
толерантності у формуванні позитивного
ставлення дітей до рідної культури, мови,
традицій, цінностей та основні аспекти цього
процесу. Висвітлено роль толерантності у
процесі формування національної ідентичності
дітей старшого дошкільного віку. Надано
тлумачення змісту термінів «толерантність»,
«національна ідентичність». Представлено
основні напрацювання закордонних та
вітчизняних науковців з досліджуваної
проблеми. Проаналізовано головні законодавчі
документи України, які акцентують увагу на
вихованні толерантності та формуванні
національної ідентичності у дітей старшого
дошкільного віку. Підкреслено, що
толерантність має важливе значення в
контексті національності та розвитку
українського демократичного суспільства.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2024-09-02