РОЗВИТОК МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА ЗАНЯТТЯХ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

  • Юлія Саєнко, Єлизавета Капустіна Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Анотація

Зміст статті зумовлено актуальністю дослідження
особливостей формування та розвитку мовленнєвого,
комунікативного та когнітивного потенціалу сучасних
учнів, що має велике значення та стає основою
перегляду методичних підходів до організації
мовленнєвої діяльності. Це зумовлює формування
інтелектуально розвиненої, емоційно вихованої та
комунікативно компетентної особистості учня початкових
класів у вітчизняних загальноосвітніх закладах.
Дослідження спрямовано на пошук нових шляхів
розвитку в учнів початкової школи зв’язного мовлення,
критичного мислення, уміння структурувати та
висловлювати власні думки. У молодших школярів
розвиток мовленнєвих умінь має виняткове значення
для розуміння сприйнятої інформації, її правильного і
творчого відтворення, що стає основою та засобом
самовираження та вільного спілкування дитини. У статті
актуалізовано проблему розвитку якісного мовлення,
оскільки культура мовлення знаходиться у прямій
залежності від набутих вмінь висловлюватись точно та
насичено, від багатства словника, навичок побудови
речень, активного використання норм літературної мови,
логічного, правильного та виразного формування
висловлювань. З’ясовано, що процес формування
мовленнєвої особистості молодшого школяра залежить
від ефективності набуття учнями комунікативномовленнєвих компетентностей та успішної реалізації
освітніх завдань навчання рідної мови.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2024-09-02