ФАХОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА-МУЗИКАНТА: СУТНІСТЬ, ЗМІСТ, СТРУКТУРА (ДИРИГЕНТСЬКО-ХОРОВИЙ АСПЕКТ)
Анотація
У статті актуалізовано проблему підготовки
майбутнього педагога-музиканта.
Зосереджено увагу на диригуванні, як
одному із найбільш складних і специфічних
видів професійної діяльності майбутнього
фахівця. Виокремлено особливості фахової
компетентності майбутнього педагогамузиканта у процесі диригентсько-хорової
підготовки. Проаналізовано погляди
науковців щодо тлумачення понять
професійної й фахової компетентності.
Визначено компоненти структури
диригентсько-хорової підготовки. Вказано
на важливості зв’язку диригування із
заняттями в хоровому класі. Під час
вивчення хорових творів запропоновано
побудову освітнього процесу за
технологічним циклом: «сприйняття –
аналітичне вивчення – відтворення».
Наголошено, що фахова компетентність
постає як інтегративна якість, яка охоплює
музично-теоретичні знання і комплекс умінь
та навичок практичної роботи з хоровим
колективом.