ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА НА ЗАСАДАХ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Анотація
У статті розглянуто питання зв’язку фахової підготовки із
вимогами сучасної освітньої парадигми до професійної
освіти. У науковій студії авторкою розкрито специфіку
впровадження здоров’язбережувальних технологій у процес
підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва фахової
компетентності. Висвітлено основу та обґрунтовано
структуру феномену фахової компетентності майбутніх
учителів музичного мистецтва. Визначено сутність понять
«компетентність», «фахова компетентність»,
«мистецтвознавча компетентність», «культурологічна
компетентність», «здоров’язбережувальна компетентність»,
«здоров’язбережувальні технології», «полікомпетентність»,
та виявлено специфіку їхнього застосування у процесі
підготовки майбутніх фахівців. Обґрунтовано впровадження
здоров’язберігаючих технологій у процес підготовки
майбутніх учителів музичного мистецтва на засадах
компетентнісного-наскрізного, а також гуманістичного
підходів.