ВПРОВАДЖЕННЯ РІЗНОМАНІТНИХ ЗДОРОВʼЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ВОКАЛЬНО-ХОРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА-МУЗИКАНТА
Анотація
У статті актуалізовано проблему удосконалення вокальнохорової діяльності майбутнього педагога-музиканта шляхом
розгляду питання зв’язку професійної підготовки із вимогами
сучасної освітньої парадигми. Розкрито специфіку
впровадження здоровʼязбережувальних технологій у процес
підготовки майбутніх педагогів-музикантів.
Схарактеризовано сутність та обґрунтовано структуру
феномену професійної вокально-хорової діяльності
майбутніх вчителів музичного мистецтва. Визначено сутність
понять «здоровʼязбережувальна компетентність»,
«здоровʼязбережувальні технології». Обґрунтовано
впровадження здоровʼязберігаючих технологій у процесі
вокально-хорової підготовки майбутніх педагогів-музикантів
на засадах компетентнісного-наскрізного, гуманістичного,
технологічного та індивідуально-орієнтованого підходів.
Специфіка діяльності педагога-музиканта пов’язана з
великими емоційними й звуковими впливами, що спонукає
до з’ясування питання щодо здоровʼязбережувальної
компетентності як важливої складової його професійної
майстерності. Визначено ключові ознаки
здоровʼязбережувальної компетентності, розкрито етапи
цього процесу.