ВПРОВАДЖЕННЯ РІЗНОМАНІТНИХ ЗДОРОВʼЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ВОКАЛЬНО-ХОРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА-МУЗИКАНТА

  • Лариса Мержева, Ганна Врубель Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Анотація

У статті актуалізовано проблему удосконалення вокальнохорової діяльності майбутнього педагога-музиканта шляхом
розгляду питання зв’язку професійної підготовки із вимогами
сучасної освітньої парадигми. Розкрито специфіку
впровадження здоровʼязбережувальних технологій у процес
підготовки майбутніх педагогів-музикантів.
Схарактеризовано сутність та обґрунтовано структуру
феномену професійної вокально-хорової діяльності
майбутніх вчителів музичного мистецтва. Визначено сутність
понять «здоровʼязбережувальна компетентність»,
«здоровʼязбережувальні технології». Обґрунтовано
впровадження здоровʼязберігаючих технологій у процесі
вокально-хорової підготовки майбутніх педагогів-музикантів
на засадах компетентнісного-наскрізного, гуманістичного,
технологічного та індивідуально-орієнтованого підходів.
Специфіка діяльності педагога-музиканта пов’язана з
великими емоційними й звуковими впливами, що спонукає
до з’ясування питання щодо здоровʼязбережувальної
компетентності як важливої складової його професійної
майстерності. Визначено ключові ознаки
здоровʼязбережувальної компетентності, розкрито етапи
цього процесу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2024-09-02