ТЕРАПЕВТИЧНІ ІГРИ В РОБОТІ ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА

  • Людмила Таган Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Анотація

У статті охарактеризовано терапевтичну гру
як один з видів психокорекційної допомоги
дітям з порушеннями мовлення. Наголошено
на необхідності опанування та застосування
терапевтичних ігор в корекційно-розвитковій
роботі вчителя-логопеда у воєнний час. У
статті описано особливості та наведено
приклади терапевтичних ігор для корекції
тривожності, агресивності, для позбавлення
негативних емоцій, зняття емоційної напруги,
стресу; надано рекомендації щодо
застосування іграшок у терапевтичних іграх;
зазначена роль батьків у збереженні та
нормалізації їх власного та психічного стану
їхніх дітей.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2024-09-02