ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ

  • Крістіна Черкашина, Ірина Гарабажій Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Анотація

У статті розглянуто естетичне виховання учнів з
особливими освітніми потребами в сучасних
умовах як один із найважливіших аспектів
формування особистості, з’ясовано основні
напрями естетичного виховання. Провідним
завданням естетичного виховання є формування
в учнів художньо-естетичних і творчих
здібностей. Висвітлено умови формування та
розвитку творчих здібностей учнів з особливими
освітніми потребами.
Розглянуто та проаналізовано естетичне
виховання дітей з особливими освітніми
потребами в сучасних умовах. Визначено, що
естетичне виховання дітей з особливими
освітніми потребами полягає у правильному
розумінні, оцінці, вихованні та вдосконаленні
здатності людини сприймати красу в мистецтві та
у житті. У школі діти з особливими освітніми
потребами отримують можливість знайомитися з
явищами мистецтва, і вчителю необхідно
акцентувати увагу учнів на естетичних якостях
тих чи інших явищ життя і мистецтва. Так
поступово у дітей з особливими освітніми
потребами зможуть розвинутися досить стійкі
естетичні уявлення та смаки.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2024-09-02