СЮЖЕТНО-РОЛЬОВА ГРА ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Анотація
Статтю присвячено визначенню можливостей
застосування сюжетно-рольової гри у
розвитку соціального інтелекту у дітей
дошкільного віку. На основі аналізу
психолого-педагогічної літератури розкрито
сутність і зміст понять «соціальний інтелект»,
«соціальний розвиток», «соціалізація»,
«розвиток соціальної компетентності».
Розглянуто основні умови розвитку
соціального інтелекту дошкільника та
підкреслено, що це відбувається
«паралельно» із розвитком загального
інтелекту. Показано варіанти сюжетнорольових ігор для розвитку соціального
інтелекту дошкільників в онлайн-середовищі.
Експериментально виявлено рівні розвитку
соціального інтелекту у дітей старшого
дошкільного віку та статистично
підтверджено ефективність розробленого
комплексу сюжетно-рольових ігор для його
підвищення.