АКТИВІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ЗАСОБАМИ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

  • С.С. Ізбаш
  • Т.М. Васюкова

Анотація

Ізбаш С.С., Васюкова Т.М. Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів засобами проектної діяльності на уроках англійської мови. Стаття присвячена проблемі активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів засобами проектної методики на уроках англійської мови. Активізація навчально-пізнавальної діяльності засобами проектної діяльності на уроках англійської мови досягається завдяки полісенсорної подачі навчального матеріалу, динамічної наочності, підвищення мотивації, посилення зацікавленості в навчальній діяльності, обліку індивідуальних психофізіологічних характеристик учнів, різноманітності інформації і форм роботи, наявності зворотного зв’язку, адаптивності. Цікавий матеріал навчальних програм активізує увага, піднімає емоційний тонус навчально-пізнавальної діяльності учнів, стимулює розумову діяльність, служить опорою емоційної пам’яті.

Ключові слова. Активізація навчально-пізнавальної діяльності, пізнавальний інтерес, полісенсорная подача навчального матеріалу, проектна діяльність.

 

 

Литература

 

Арванітопуло Е.Г. Реалізація проектної методики навчання іншомовного спілкування в середній школі / Е.Г. Арванітопуло // Іноземні мови. – 2005. – № 4. –  С. 3 – 11.

Дементієвська Н.П. Проекти: стан та перспективи / Н.П. Дементієвська // Комп`ютер у сім`ї та школі. – 1999. – № 4. – C. 20 – 24.

Литвиненко І.П. Багатоканальна діяльність – засіб розвитку пізнавальної активності / І.П. Литвиненко.  –   К.:  Просвіта,  2002. – 316 с.

Щукіна Г.І. Педагогічні проблеми формування пізнавальних інтересів учнів / Г.І. Щукіна. – К.: Либідь, 1998. – 274 с.

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

С.С. Ізбаш
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та педагогічної майстерності Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького
Т.М. Васюкова
студентка філологічного факультету Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького
Номер
Розділ
Статьи