АКТИВІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ЗАСОБАМИ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Abstract
Ізбаш С.С., Васюкова Т.М. Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів засобами проектної діяльності на уроках англійської мови. Стаття присвячена проблемі активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів засобами проектної методики на уроках англійської мови. Активізація навчально-пізнавальної діяльності засобами проектної діяльності на уроках англійської мови досягається завдяки полісенсорної подачі навчального матеріалу, динамічної наочності, підвищення мотивації, посилення зацікавленості в навчальній діяльності, обліку індивідуальних психофізіологічних характеристик учнів, різноманітності інформації і форм роботи, наявності зворотного зв’язку, адаптивності. Цікавий матеріал навчальних програм активізує увага, піднімає емоційний тонус навчально-пізнавальної діяльності учнів, стимулює розумову діяльність, служить опорою емоційної пам’яті.
Ключові слова. Активізація навчально-пізнавальної діяльності, пізнавальний інтерес, полісенсорная подача навчального матеріалу, проектна діяльність.
Литература
Арванітопуло Е.Г. Реалізація проектної методики навчання іншомовного спілкування в середній школі / Е.Г. Арванітопуло // Іноземні мови. – 2005. – № 4. – С. 3 – 11.
Дементієвська Н.П. Проекти: стан та перспективи / Н.П. Дементієвська // Комп`ютер у сім`ї та школі. – 1999. – № 4. – C. 20 – 24.Литвиненко І.П. Багатоканальна діяльність – засіб розвитку пізнавальної активності / І.П. Литвиненко. – К.: Просвіта, 2002. – 316 с.
Щукіна Г.І. Педагогічні проблеми формування пізнавальних інтересів учнів / Г.І. Щукіна. – К.: Либідь, 1998. – 274 с.