ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ ПЕДОЛОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ У СУЧАСНУ СОЦІАЛЬНУ АДАПТАЦІЮ HOMO EDUCANDUS: КОНЦЕПТУАЛЬНИЙ ТА КОНТЕКСТУАЛЬНИЙ ВИМІР
Анотація
Троїцька Т.С., Литвина Ю.С. Імплементація педологічної спадщини у сучасну соціальну адаптацію Homo Educantus: концептуальний та контекстуальний вимір. Визначено актуалітет комплексності дослідження дитини, розглянуто основні проблеми антропологічно-психологічної підготовки працівників освітніх закладів з точки зору сутності новацій педології та їх реалізації в сучасному контексті, проаналізовано і запропоновано шляхи впровадження досягнень педологічної спадщини, зокрема подано схему педологічного дослідження дитини та розкрито деякі сучасні форми та засоби соціальної адаптації й підтримки дитини.
Ключові слова. Антрополого-психологічна підготовка, концепція життєтворчості, освітня компетенція, педагогічна антропологія, педагогічна реабілітація, педологія, природовідповідні технології.
Литература
Болтівець С.І. Суперечності педологічної практики 20-30-х років ХХ століття і розвиток психогігієни / С.І.Болтівець // Практична психологія та соціальна робота. – 2000. – № 3, 5. – С. 32-33, 41-42.
Галузяк В.М. Педагогіка: навч. посіб. / В.М.Галузяк, М.І.Сметанський, В.І. Шахов. – Вінниця: “Книга-Вега”, 2003. – 416 с.
Соколянський І. Про поведінку особистості / І.Соколянський // Рад. освіта. – 1925. – № 4. – С. 7-20.
Хуторский А. Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы образования / А.Хуторский // Народное образование. – 2003. – № 2. – С. 58-64.