ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ ПЕДОЛОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ У СУЧАСНУ СОЦІАЛЬНУ АДАПТАЦІЮ HOMO EDUCANDUS: КОНЦЕПТУАЛЬНИЙ ТА КОНТЕКСТУАЛЬНИЙ ВИМІР

  • Т.С. Троїцька
  • Ю.С. Литвина

Abstract

Троїцька Т.С., Литвина Ю.С. Імплементація педологічної спадщини у сучасну соціальну адаптацію Homo Educantus: концептуальний та контекстуальний вимір. Визначено актуалітет комплексності дослідження дитини, розглянуто основні проблеми антропологічно-психологічної підготовки працівників освітніх закладів з точки зору сутності новацій педології та їх реалізації в сучасному контексті, проаналізовано і запропоновано шляхи впровадження досягнень педологічної спадщини, зокрема подано схему педологічного дослідження дитини та розкрито деякі сучасні форми та засоби соціальної адаптації й підтримки дитини.

Ключові слова. Антрополого-психологічна підготовка, концепція життєтворчості, освітня компетенція, педагогічна антропологія, педагогічна реабілітація, педологія, природовідповідні технології.

 

 

Литература

 

Болтівець С.І. Суперечності педологічної практики 20-30-х років ХХ століття і розвиток психогігієни / С.І.Болтівець // Практична психологія та соціальна робота. – 2000. – № 3, 5. – С. 32-33, 41-42.

Галузяк В.М. Педагогіка: навч. посіб. / В.М.Галузяк, М.І.Сметанський, В.І. Шахов. – Вінниця: “Книга-Вега”, 2003. – 416 с.

Соколянський І. Про поведінку особистості / І.Соколянський // Рад. освіта. – 1925. – № 4. – С. 7-20.

Хуторский А. Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы образования / А.Хуторский // Народное образование. – 2003. – № 2. – С. 58-64.

 

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

Т.С. Троїцька
доктор філософських наук, професор кафедри філософії Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького
Ю.С. Литвина
кандидат педагогічних наук, доцент економіко-гуманітарного факультету Запорізького національного університету
Section
Статьи