ЛІДЕРСЬКІ ЯКОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ У КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ
Анотація
Дубяга С.М., Шевченко Ю.М. Лідерські якості майбутнього вчителя у контексті сучасної освіти. У даній статті розглядаються теорії рис лідерства, положення індивіда в групі та його відношення до неї, лідерські якості майбутнього вчителя в офіційній та спонтанній групах.
Ключові слова. Риси особистості, теорії рис лідера, „формальне” лідерство, „неформальне” лідерство.
Литература
Батаршев А.В. Многофакторный личностный опросник Р.Кэттела. – М.: ТЦ Сфера, 2002. – 367с.
Грановская Р.М. Элементы практической психологии. – СПб.: Изд-во „Свет”, 1997. – 658с.
Джеймс М. Рожденные выигрывать. Транзактный анализ с Гештальт-упражнениями / Джонгвард Д. – М.: Прогресс; Универс, 1993. – 657с.
Кон И.С. Психология старшеклассника. – М.: Просвещение, 1980. – 547с.
Курс практической психологии, или как научиться работать и добиваться успеха: Учебное пособие для высшего управленческого персонала / Авт.-сост. Р.Р. Кашапов. Ижевск.: Изд-во Удмурт. ун-та, 1996. – 309с.
Майерс Д. Социальная психология. – СПб.: Питер-Пресс, 1997. – Т 1. – 654с.