ЛІДЕРСЬКІ ЯКОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ У КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ

  • С.М. Дубяга
  • Ю.М. Шевченко

Abstract

Дубяга С.М., Шевченко Ю.М. Лідерські якості майбутнього вчителя у контексті сучасної освіти. У даній статті розглядаються теорії рис лідерства, положення індивіда в групі та його відношення до неї, лідерські якості майбутнього вчителя в офіційній та спонтанній групах.

Ключові слова. Риси особистості, теорії рис лідера, „формальне” лідерство, „неформальне” лідерство.

 

 

Литература

 

Батаршев А.В. Многофакторный личностный опросник Р.Кэттела. – М.: ТЦ Сфера, 2002. – 367с.

Грановская Р.М. Элементы практической психологии. – СПб.: Изд-во „Свет”, 1997. – 658с.

Джеймс М. Рожденные выигрывать. Транзактный анализ с Гештальт-упражнениями / Джонгвард Д. – М.: Прогресс; Универс, 1993. – 657с.

Кон И.С. Психология старшеклассника. – М.: Просвещение, 1980. – 547с.

Курс практической психологии, или как научиться работать и добиваться успеха: Учебное пособие для высшего управленческого персонала / Авт.-сост. Р.Р. Кашапов. Ижевск.: Изд-во Удмурт. ун-та, 1996. – 309с.

Майерс Д. Социальная психология. – СПб.: Питер-Пресс, 1997. – Т 1. – 654с.

 

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

С.М. Дубяга
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри початкової освіти Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького
Ю.М. Шевченко
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри початкової освіти Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького
Section
Статьи