ДІЯЛЬНІСНО-КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ СЛОВНИКОВОЇ РОБОТИ

  • Н.В. Горбунова

Анотація

Горбунова Н.В. Діяльнісно-компетентнісний підхід до організації словникової роботи. У статті висвітлюється сутність діяльнісно-компетентнісного підходу до організації словникової роботи в дошкільних навчальних закладах. Зазначає, що аналіз сучасних наукових підходів до проблеми розвитку словника дітей дошкільного віку вимагає її розглядання як цілісної системи з урахуванням єдності мовлення й діяльності, індивідуальних рис особистості дитини та забезпечення лексичної компетентності.

Ключові слова: діяльнісно-компетентнісний підхід, словникова робота, дошкільний заклад, цілісна система, лексична компетентність.

 

 

Литература

 

Богуш А.М. Витоки мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку /А.М. Богуш. – Одеса: Маяк, 1999. – 88 с.

Великий тлумачний словник сучасної української мови / уклад. та голов. ред. В.Т. Бусел. – К.,  Ірпінь: ВТФ „Перун”, 2001. – 1440 с.

Зимняя И.А. Упреждающий синтез и вероятностное прогнозирование в речевом поведении / И.А.Зимняя. – М.: Педагогика, 1973. – 215 с.

Каган М.С. Человеческая деятельность (Опыт системного анализа) / М.С.Каган. – М.: Политиздат, 1974. – 328 с.

Леонтьев А.А. Язык, речь, речевая деятельность / А.А.Леонтьев. – М.: Наука, 1969. – 211 с.

Луцан Н.І. Розвиток мовлення дітей дошкільного віку засобами українських народних ігор / Н.І. Луцан // Наукова школа академіка Алли Богуш. моногр. / упор. і заг. ред. А.М.Богуш. – К.: Видавничий Дім „Слово”, 2009. – С. 253–261.

Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии / С.Л.Рубинштейн. – СПб.: Питер, 1999. – 720 с.

Соссюр Ф. Курс загальної лінгвістики / Ф.Соссюр. – К.: Основи, 1998. – 324  с.

Щерба Л.В. О трояком аспекте языковых явлений и эксперименте в языкознании / Л.В.Щерба. – М., 1974. – С. 24–39.

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Н.В. Горбунова
кандидат педагогічних наук, професор, директор Інституту педагогіки, психології та інклюзивної освіти, завідувач кафедри педагогічної майстерності вчителів початкових класів та вихователів дошкільних закладів Республіканського вищого навчального закладу «Кримський гуманітарний університет»
Номер
Розділ
Статьи