ДІЯЛЬНІСНО-КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ СЛОВНИКОВОЇ РОБОТИ
Аннотация
Горбунова Н.В. Діяльнісно-компетентнісний підхід до організації словникової роботи. У статті висвітлюється сутність діяльнісно-компетентнісного підходу до організації словникової роботи в дошкільних навчальних закладах. Зазначає, що аналіз сучасних наукових підходів до проблеми розвитку словника дітей дошкільного віку вимагає її розглядання як цілісної системи з урахуванням єдності мовлення й діяльності, індивідуальних рис особистості дитини та забезпечення лексичної компетентності.
Ключові слова: діяльнісно-компетентнісний підхід, словникова робота, дошкільний заклад, цілісна система, лексична компетентність.
Литература
Богуш А.М. Витоки мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку /А.М. Богуш. – Одеса: Маяк, 1999. – 88 с.
Великий тлумачний словник сучасної української мови / уклад. та голов. ред. В.Т. Бусел. – К., Ірпінь: ВТФ „Перун”, 2001. – 1440 с.
Зимняя И.А. Упреждающий синтез и вероятностное прогнозирование в речевом поведении / И.А.Зимняя. – М.: Педагогика, 1973. – 215 с.
Каган М.С. Человеческая деятельность (Опыт системного анализа) / М.С.Каган. – М.: Политиздат, 1974. – 328 с.
Леонтьев А.А. Язык, речь, речевая деятельность / А.А.Леонтьев. – М.: Наука, 1969. – 211 с.
Луцан Н.І. Розвиток мовлення дітей дошкільного віку засобами українських народних ігор / Н.І. Луцан // Наукова школа академіка Алли Богуш. моногр. / упор. і заг. ред. А.М.Богуш. – К.: Видавничий Дім „Слово”, 2009. – С. 253–261.
Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии / С.Л.Рубинштейн. – СПб.: Питер, 1999. – 720 с.
Соссюр Ф. Курс загальної лінгвістики / Ф.Соссюр. – К.: Основи, 1998. – 324 с.
Щерба Л.В. О трояком аспекте языковых явлений и эксперименте в языкознании / Л.В.Щерба. – М., 1974. – С. 24–39.